bulutes Sadiyes b1b1k Merhaba bende 6+2 haftalık gebeyim bende o hastaneye gitmeyi düşünüyorum memnun kaldığınız bi doktor var mı?
Rumuz123456 b1b1k odada süslemeleri koyabiliceğimiz bi çıkıntı vs tarzı yer var mı acaba masa mı götürmek gerek
Ekimdio Odaları çok iyi henüz doğum yapmadım geçenlerde kuzenim orda doğum yaptı tek sıkıntısı doğumda yanına kimseyi almıyorlar o konu canımı sıkıyor eşimin yanımda olmasını çok isterdim
Sadiyes Benim bi tanıdığım orda yaptı. Hatta fotoğrafçıyla anlaşamamışlar diye arkadaşım yanına girmişti bilmiyorum ama girdi yani
bulutes Merhaba bende 6+2 haftalık gebeyim bende o hastaneye gitmeyi düşünüyorum memnun kaldığınız bi doktor var mı?
bulutes Mugeliya doğuma da giriyor mu benim için çok önemli muayene olduğum doktorun doğumuma girmesini isterim.
Mugeliya bulutes medipollerde normal dogum yapacaksaniz mesai disiysa extra ucretle geliyor dr . Nobetcoyse sansiniza o baska sacma ama malesef boyle
Dmr bulutes soruyu ısrarla sormuşsunuz ya merak ettim özel hastane yada muayenehanesi olan özel bir doktorla gebelik takibi yapıp doğuma girmemesi gibi bir durum söz konusu olabilir mi.? Sizin bu soruyu yöneltmenizle ilk kez böyle bir şey duyuyorum normalde bütün doktorlar girer yani doğuma
peraVeannesi 23 aralıkta orda doğum yaptım. Eşim de girdi doğuma fotoğrafçı da girdi. Sancı odasına refakatçiler de girdi. Ben çok memnun kaldım odadan da hizmetten de. Doktorum ve ebem de çok iyiydi. Yine olsa orda yaparım💖
AyseYldz peraVeannesi refakatçi sınırlaması var diye duymuştum oyle bir sey dediler mi ? Bir de doktorunuz kimdi
Rumuz123456 peraVeannesi bana eşleri doğuma almıyoruz demişlerdi sadece sancı odasına alıyorlarmış nasıl girdi acaba eşiniz? Doktorunuz kimdi? Ve odada süslemeleri koyabiliceğimiz bi çıkıntı vs tarzı yer var mı acaba masa mı götürmek gerek
Kurabiye93 peraVeannesi normal doguma mi girdi esiniz ben gecen hafta sordugumda sanci odasina sadece bir kisi aliyoruz dedi dogumhaneye kimseyi almiyoruz dediler nasil ikna ettiniz?