sinoli Boncukveannsi İnsandan insana fark ediyor ama bence kendimizi salıvermemek önemli olan 🤗 Gece de kendim kalkıp bakıyorum hep miss gibi 🥰
Boncukveannsi Prenses34_annesi ayy rabbim kolaylık versin kız çatı munaesi benden de istedi doktorum biraz korkuyorum 😂
Boncukveannsi Happy_001 evett yaa bende normalden cok korkuyorum aslında bizi korkutan millet, ölüme gidiceksin, o an öldüm diyeceksin, sanki o an kemiklerin kırılıcak, normal doğum acısı gibi acı yok ne bileyim vallahi hep bu tarz şeyler duyuyorum.
Happy_001 Boncukveannsi ben 3 kürtaj oldum diri diri canımdan can gitti odur buyur istemiyorum normal doğum belki öyle yada değil bilmiyorum canım hep yürürsen çabuk kalkarsın ama yatarsan geç kalakirsin kuzum bi kotu yani ilk ayağı kalkınca sanki için dökülüyor canından can gidiyor ben ewe geldim hemen isimi gücümü yaptım herkes aynımı bilmiyorum
AlisaDrachynska Boncukveannsi aslında öle değil. Normal doğum bizim doğamızda var ve elbette ki sancı olcsk ki doğurma refleksimiz olsun. Bide şimdi epidural yapıolar bi şekilde geliyor saniyelik … eskiden insanlar nasıl doğururmuş tek başına yada evde bir ebeyle ve ilaçsız ağrı kesicisiz vs.. onlar niye ölmedi o ağrılara…
Boncukveannsi Haticevrl ayy ciddi misinizz🥰 birde şunu merak ediyorum sezeryanın ilk gecesi nasıl geçiyor yani uyuşukluğu geçiyor ya hani çok ağrı oluyor mu acaba 🥰
GoktugAlp Boncukveannsi çok şaşırdım nasıl kendi isteğinle ben hayati tehlikem vardı acil sezeryan çok yalvardım normal doğum diye ama hayatımız tehlikedeydi
Boncukveannsi Happy_001 aa neden kürtajı canlı canlı oldunuz ki? Ben de 1 kürtaj oldum ilk önce normal doğum şeklinde acısız düşürdüm düştüğünde hiç his etmedim bile sonra eşi kalmıştı onu da alınca anestesi uyguladılar bir uyandım herşey bitmiş
Edanurozdmr Boncukveannsi spinal sezeryanla dogum yaptı m bi ay önce bende kendi istegimle yapmıstım gayet iyi gecti uc gun sonra ayaga kalkmıstım