Boncukveannsi Kızlar bende 2 hafta sonra sezeryana alınıcam kendi isteğim üzerine, var mı aranız da sezeryan olup pişman olan ya da iyi ki sezeryan olmuşum diyen? İyi yönleri ve kötü yönleri neler mesela ?
Prenses34_annesi Boncukveannsi kız hadi gözün aydın doğuruyormusun inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin rabbim çok heyecanlanıyorum böyle haberleri görünce kaç haftalıksın sen 2 hafta sonra gireceksin 🥰
as_af Boncukveannsi arama yerine sezaryen doğum yaz daha önce çok paylaşıldı cevaplari beklemek durumunda kalmassın
Yasolinnn Boncukveannsi iyi ki sezaryen olmuşum. Normal doğum yapmış gibiydim hiç bi farkı yoktu. Ne kalkarken ne yürürken hiç burda yazılanları yaşamadım. Ama bu kişiden kişiye değişir bunu unutma. Kendini ikisine de hazırla. Ben şahsen çok acı çekeceğime hazırlamıştım kendimi çok şükür yöle olmadı
Boncukveannsi Prenses34_annesi evett kuzum az kaldı🥰 şuan 36 haftalığım tam🥰 amin inşallah hepimiz kuzum 🥰
Boncukveannsi as_af baktım da aradığım cevapları bulamadım hani sezeryan oldum şu yönü çok güzeldi ama bu yönü çok kötüydü diye cevap bekliyorum
Gzmnk Yasolinnn doğum yaptıgınızda zayıfmıydınız. Kilosu az olanlar daha az acı çekiyormuş gibi bi yazı okumuştum merak ettim
eylulicten Boncukveannsi Yasolinnn bu annemizin yorumuna tamamen katılıyorum ayni seyleri yazacaktim 🌺
Pamukkiz1666 Boncukveannsi ilk gebelik mi canım bende kendim istedim sezaryan olmayı da 33 haftalık gebeyim bende 38+5 e denk geliyor benimde erkenmis gibi hissediyorum analık duygusu işte tam 38 Ken mi alinacak
Prenses34_annesi Boncukveannsi bende 36 tam çarşamba günü doktorum çatı muayenesi yapacak çok heyecanlandım 😂
sinoli Boncukveannsi İyi ki sezaryen olmuşum 💘💘 Kendiniz nasıl rahat edeceksiniz o şekilde devam edinn. Tam 8 gün oldu turp gibiyiimm 🤗
bluepoint sinoli çok teşekkürler rahatlattığınız için ne kadar sürdü ameliyatınız birde spinal miydi kombine mi
cansualisa Boncukveannsi zorunlu oldu ilki zorluğu oluyor ama gelip geçiyor 2. Dogumumuuu yaptım 3. Günüm şükürler olsun ödemlerim be göğüs açım çok onun dışında kızımla oğlumla ilgilenebiliyorum.
Yasolinnn Gzmnk çok da zayıf değildim aslında ama öyle aman aman da kilo almadım. 83le doğuma girdim şuan üç hafta oldu 73üm.
Boncukveannsi Prenses34_annesi ayy rabbim kolaylık versin kız çatı munaesi benden de istedi doktorum biraz korkuyorum 😂
Happy_001 Boncukveannsi ikici sezeryn olcam iyiki war ben çok korkuyorum normal doğumdan pişman değilim ilk iyiikici se iki hafta sonra bakalım
Boncukveannsi Happy_001 evett yaa bende normalden cok korkuyorum aslında bizi korkutan millet, ölüme gidiceksin, o an öldüm diyeceksin, sanki o an kemiklerin kırılıcak, normal doğum acısı gibi acı yok ne bileyim vallahi hep bu tarz şeyler duyuyorum.
EymeninAnnesi__ Boncukveannsi ben oldum canım kendi isteğimle 6 ay oldu.dogum yapali.iyikide olmusum pek zorlanmadim 5. Gun tamamen kalktim ayaga 😍😍
Seleme101 Boncukveannsi 3 ay önce sezeryan oldum zorunlu çok kötü elinden geliyorsa sağlık problemin yoksa bence normal doğum en iyisi 🦋
Melike658 Boncukveannsi benim de ilk doğumum sezaryendi ikinci doğumun da sezaryen olacak Allah izin verirse zorlayıcı olarak ilk gün ayağa kalkmak biraz zor sonrasında yürüdükçe açılıyorsun oturup kalkarken biraz zor oluyor onun dışında iyi ki de sezaryen doğum yapmışım ☺️ Allah hepimizin hakkında hayırlısını nasip etsin
Haticevrl Boncukveannsi kişiden kişiye degisibilcek birsey aslında benden önce kuzenim sexeryan oldu 40 gün yatağından kalkmadi yada kalkmak istemedi bilmiyorum acı çekiyor gibiydi 😅 ödüm patladı ama normal doğumda yapamazdım acil olarak sezeryana alındın belden vurulan iğneyi bile hissetmedim odaya geldim hadi kaldırın dedim yani ağrısı uyuşma geçtikten ilk yarım saat falan sürüyor dayanilmicak gibi değil sonra kalktım ilk kalkmada Bi korkuyorsun ama 0 acı bol bil hareket çok önemli ben hiç oturmadı hiç yatak bile yapmadım ayrı olarak ikinci gün evimi süpürdüm hele korse takarsan ohh mis 😅 İYİKİ olmuşum diyorum çok şükür hiç Bi aksilik yaşamadım
Boncukveannsi Haticevrl ayy ciddi misinizz🥰 birde şunu merak ediyorum sezeryanın ilk gecesi nasıl geçiyor yani uyuşukluğu geçiyor ya hani çok ağrı oluyor mu acaba 🥰