1prensannesiiii Mozi1605 muhtemelen geç döllenme ama sonuç pozitif hamilesin .testi iki günde Bi tekrarlayarak yükselişini kontrol etmen gerekiyor gözün aydın canım. Rabbım acı kaybın için de dayanma gücü versin sana ❤️
anne_gunlugu Mozi1605 Rabbim diğer evlatlarınıza uzun ömürler versin inşallah başınız sağolsun dünya imtihan dünyası rabbim sevdigi kulunu dar kapılardan gecirirmiş bide hamilesiniz gibi duruyor rabbim gönlünüze gore versin inşallah 🤲🏻 dua edeceğim sizin için
Mozi1605 anne_gunlugu başka evladım yok 1 tane vardı melek oldu rabbim eğer verdiyse suan çok yeni hamileyim ve çok heycanlıyım allah razı olsun
Kizkiza Hayırlı olsun 2 günde bir verin kan inşallah yükselir ama sonuca göre hamilesiniz bu arada başınız sağolsun Allah kimseyi evlat acısıyla sinamasin
Kizkiza 3 gün gecikmem vardı 3 gün önce kan vermistim 2.30 çıkmıştı şimdi test buldum deniyim dedim böyle çıktı sizce nedir acaba ya silik bir çizgi var gibi su tuttum çizgi kaybolmadi
Betbet98 Kizkiza benim de 2.30 cıktı beta değerim doktora sordum yükselir mi diye hayır dedi. Siz sordunuz mu acaaba?