Betbet98 Mozi1605 kuzum biliyorum da 2.30 olup falan yükselenler olmuş sanırım. Birde normal şartlarda hep 0 falan olması gerekiyor demi durup dururken 2.30 cıkar mı değer
Betbet98 Mozi1605 kuzum çarş verdim aslında cuma vericektim doktora sordm yükselir mi değer diye hayır dedi ve kan istemedi. Bende öyle olunca umudumu yitirdim. Vajinal usg yaptı görse görür müydü diyorum ama değer cok dusuk olsa ble gözükmez zaten.
Mozi1605 Betbet98 benim sonuucum dün akşam çıktı 8,17 daha 4 haftalık yeni olcak ben yarın bida kan vericem yükselişe bakıp doktora gidicem canım
_Ceyda_ Mozi1605 benim de böyleydi 3 tane test yaptım 3ü de böyle çıkmıştı ertesi gün gittiğimde beta 408 çıktı 4gün gecikme olmuştu
Mozi1605 _Ceyda_ benim daha bugün adet günüm ben biraz erken yaptım iyice silik çıktı kan verdim dün 8,17 çıktı yarın birdaha vericem inşallah yükselmiştir
Zuhrezuhre Mozi1605 ayyy çok mutlu oldum ya🥲👼🏻🌸🥰 reglinize daha var mıydı bende bu aydan umitliydim ama regli olucam galiba ağrım var biraz 😌
Elfklc Bende Doğumda kaybettim oğlumu 7 ay önce ve 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim rabbim tüm gebelerin yavrularını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. 🙏🏻