Cicek1 Mozi1605 doktorum 5 üstü gebelik dedi canım ama adet zamanın ne zaman canım kimyasal olma ihtimalinde olabiliyor bazen iki güne bir artışa bakman lazım
1prensannesiiii Mozi1605 muhtemelen geç döllenme ama sonuç pozitif hamilesin .testi iki günde Bi tekrarlayarak yükselişini kontrol etmen gerekiyor gözün aydın canım. Rabbım acı kaybın için de dayanma gücü versin sana ❤️