Hanımlar dün ben de post açmıştım pembe akıntı var diye 39+6 olduk. Nişan büyük ihtimal ama benim sümüksü değil. Suyla karışık geliyor. Her peçete koyduğunda peçete baya ıslak ve pembe . Şu sızıyor olabilir mi tehlikesi var mı. Hemen hastaneye gitmek istemiyorum bırakmazlar diye 🥺