busragundogan3437 ben şuan hastaneden geliyorum. Bana doğumun başlamış 2 cm açıklık var, istersen yatış vereyim ama çok uzar ilk doğum olduğu için dedi. Tehlikesi yoksa evde beklemek istiyorum tamam oyleyse sancıların sıklaşırsa gel dedi. İstersen sen de bir görün. Benim 40 haftalık doğum zamanı ama senin kaç haftalık bilmiyorum