Serap05 sen olayınyanlış anladın herhalde … bazıları çalışmıyor ama kendilerini tanıdık bir yerde sigortalı gösteriyor . Bu bildiğin düzenbazlık ve kul hakkıdır . Ben 7,5 aya kadar, hemşireyim özel sektörde yoğun bakımda köpek gibi çalıştım sabahın köründen akşamın körüne kadar . Sonra erken doğum riskim oldu öyle rapor verdi doktor . Ama bazıları sırf doğumdan sonra iki ay maaş almak için çalışmadıkları halde çalışıyor gibi gösteriyorlar kendilerini . Bunda ne hak var ne adalet. Bilmeden bilmediğin konularda bir daha yorum yapma