Gizemgksnmz _Ceyda_ bende özele gidiyorum hamile olduğumu öğrendiğimde işten ayrıldım daha doğrusu ayrılmam istendi benim doktorum bana 1 yıllık rapor verdi sigorta falan da sormadı
ickubra _Ceyda_ doktorunuzun yazdığı reçeteyle gidip sağlık ocağından yazdırabiliyorsunuz benim bildiğim kadarıyla belli bi kısmını devlet karşılıyor daha cüzi bi miltar ödüyorsunuz.
Gonca_ergn ickubra sağlık ocağı normal ilacı bile yazınca eczacı ücretli alabilirsin gecersiz oluyor reçete dedi
Dark Cayvarmiya özür dilemeyin doğruyu söylemişsiniz Çalışmayanlarda sigorta yaptırabilir, vs böyle bir imkan ama çalışan sigortasi yapıp devleti ve kendilerini kandırıyorlar Hem devlete zarar hem usulsüz hemde etik değil
Serap05 Dark ne yani milletin parası var diye yargılıyalim benim yok bende iyi olan kişiye bir şey diyemem ayirca devlet bunu kabul ediyor paralı sigorta
Dark _Ceyda_ genel sağlık sigortası yaptırabilirsiniz, gebelik bitene kadar ödersiniz. Gebelik bu belki başka ilaçlar flasn gerekir, SGK ya gidip yaptırın, belki online da oluyordur bir bakabilirsiniz
Serap05 Cayvarmiya önemli değil sizde kusura bakmayın hamilelik hormonları alt üst etti yoksa normalde bir şey demezdim 🤗
Aysecan0335 Serap05 siz hala anlamadınız bence arkadaşlar diyor ki evde oturup 3ay sgk primini yatırıp devletten para alanlar var kul hakkı yiyorlar ? Afedersiniz ama hamile haliyle işe gidip eşek yüküyle iş yapıp eve dönenlerin hakkına girmiş oluyorlar ondan bahsediyor arkadaşlar.
Gzdee6 Aylık 300 TL.gibi Bi rakama isteğe bağlı sigorta yaptırıp sağlık sigortasından faydalana bilirsin SGK ya gidip bilgi alabilirsiniz
Nurcanben FatmaAselinAnnesi_60 valla bilmiyorum en son 15 gün önce mi ne aldım 83 TL ödedim sigortam var doktor reçete edince 83 ödüyorum geçenlerde bitmişti reçete edememiştim 570 mi ne tam hatırlamıyorum o civarlarda bı fiyata aldım sonra gidip yazdırınca paramı iade ettiler
Nurcanben FatmaAselinAnnesi_60 iğne farkı olabilir mi acaba ben oksapar 4000 lik aliyorum 1 kutu da 10 adet var 1 kutusu 83 TL
FatmaAselinAnnesi_60 Nurcanben ben 6000 binlik kullanıyorum bi kutuda 2 tane çıkıyor 10 15 kutu alıyorum her ay farklı para ödüyorum zam geliyor benim de sigortam ve raporum var raporsuz alsam 10 15 kutu 3 bin civarı ödeme çıkıyor ben de anlamıyorum ilk 55 tl ödedim sonra 120 tl oldu yine zam oldu 180 ödedik şimdi de 250 tl iğnem de az kaldı şimdi yine alacağım 350 tl olmuştur 1 kutusu
Nurcanben FatmaAselinAnnesi_60 ay canım senin farklıymış dediğim gibi benim 1 kutuda 10 tane oluyor ayda 3 kutu alıyorum
Nurcanben FatmaAselinAnnesi_60 ay canım senin farklıymış dediğim gibi benim 1 kutuda 10 tane oluyor ayda 3 kutu alıyorum