_Ceyda_ iğneyi bende kullanıyorum 31 haftalık oldu kızım ama sıgorta olmadan rapor yazılmadığını yeni duydum açıkçası bende ılk Aylar özele gıdıyordum orası yazdı hatta %20 ilk rapor yazmıştı ablam eczane teknısyenı arayıp degıstırmıstı ucretsız alıyorum ben 8 aydır yoksa gerçekten para verılcek gıbı değil çok pahalı devlet hastanesine sorsaydınız onlardamı sıgorta ıstıyor Smdı ben oraya yada sağlık ocağına yazdırıyorum