Ozlemdrn başınız sağolsun😔 İstanbul Genetik Grubu’na gönderdim embriyoları. Tüp bebek merkezinin kendi çalıştığı laboratuvar vardı ama ben bu laboratuvara gönderilmesini istiyorum dedim onlar irtibata geçtiler. Geçen seneki fiyatı 1500 Euro idi. Genetik tarama iki aşamadan oluşuyor her biri 750 Euro yani. Ben ilk aşamasını geçen sene ödemiştim 8000 e gelmişti. İkinci aşaması bu sene oldu ve 13500 civarı ödedim.