Ozlemdrn ahh canım ya neler yaşamışsınız rabbim cennetinde sizi kavuşturacak acını derinden hissettim okurken gözlerim doldu bende 4 kez kayıp yaşadım seninki kadar ağır değildi tabi ama acı acı … iki kez kalbi durdu bebeklerimin iki kürtaj 2 düşük derken tüp bebekle hamileyim rabbim bir daha acı yaşatmasın inşallah hiç birimize 🙏🏻
Bişey yazmışsın orayı anlamadım doktor ne dedi nasıl doçent görmezki rahatsızlığını … arkadaşımın bebeği karnında farkedildi onunda bebeğinin kalbi pompa yapmıyordu hipoolastik sol kalp sendromu vardı onunda bebeği çok düşük kiloda doğdu ama erken teşhis anne karnında teşhis edildi doğumdan sonra hemen müdahaleyle kurtuldu
Tabi takdir ilahı rabbim kaderine yazmış bunu ama kesinlikle doktorların ihmalkârlığı söz konusu … nasıl sen hamileyken detaylıda göremezler kaç haftalıkken bu kiloda doğdu ?