27ozlem bende normalden hamile kalabiliyorum ama daha önce ki kayıplarım yüzünden taramalı tüp bebeğe karar verdim fakat eşimde bende genetik problem çıkmadığı için tarama yapmadılar hem çok beklersiniz dediler bence transfer istedim 24 haftalık olduk