Bende bu aya kadar ücretsiz alıyodum sağlık ocağına yazdırdım rapore olduğu halde kutu başı 88 tl ödeme cıktı e devlete rapor gözüküyo eczanenin acıklaması rapor var gözüküyo yoksa hiç alamazsın devleten ödeme yapması için yani ücretsiz almak için ayrı rapor gerekiyo dedi hastaneyle görüştüm eczanecide görüştü genede ücretli aldım