Kbrmrt 4 senedir kullanıyorum bende air optix colors kullanıyorum renkli kullandığım zaman şeffaf kullandığım zaman da acuve quasis kullanıyorum fiyatı biraz daha makul air optixe göre ama ikisinden de çok memnunum bende de astigmat var ama lense astigmat uygulayamıyorlar astigmat gözlüğe uygulanan birsey o yüzden gözlük takmadığımda basım ağrıyarak gözüm ağrıyor dediğinizin astigmatla alakası olduğunu sanmıyorum hatta benim de acuve quasise göre gözümün çapı büyük en büyük boyutundan biraz daha büyük olduğu halde olmadığı icin en büyük boyutu kullanıyorum gayet de rahat