Kbrmrt MehmetArzuKaya 6 aylık 6 kutu lensim 200 tl civarı. Solisyonlarıyla beraber 240 tl civarı tuttu. Ama doktorunuz reçeteye sizin okuyacağınız bi şekilde yazarsa internetten kendiniz de sipariş verebilirsiniz. 30-40 tl kadar daha ucuza denk gelir.
Muhasebeci Kbrmrt her gece çıkartırım ben zamanla alışıyorsun canım ilk zamanlarda ben de çok zorlandım ne kadar zamandır kullanıyorsunuz? Akşamları Çıkarmak gerekiyor göz sağlığı için...
Kbrmrt Muhasebeci 15 gün oldu alalı :) çıkarırken değilde takarken zorlanıyorum. Gözüm resmen kabul etmiyor lensi.
Muhasebeci mrveaksu canım gözlüklerin yok mu? Yoksa temin et istersen ben işten eve gelince lensleri çıkartır gözlüğümü takarım gözlerin dinlenmesi gerekiyor diye biliyorum ...
Muhasebeci Kbrmrt canım ben sezaryenle doğum yapacağım rabbim nasip kısmet ederse genel anesteziyle olacağım DR um çıkartacaksın dedi..
Muhasebeci Melissak canım hamilelikte gözler bulanık görüyormuş bunun lensle ya da göz bozukluğuyla alakası yokmuş. Gözlerim ilerledi sanıyordum bende DR a gidecektim sonra yazı karşıma çıkınca vazgeçtim ...
Minnak_annesi Kbrmrt ben söylemediğim sürece kimse lens mi takıyorsun diye sormuyor çok aşırı dikkat etmeleri gerek.harici belli olmuyor öyle
Fatossgnydn Kbrmrt canım ben optisyenim .Kullandığın marka gayet güzel bence .Ama renkli istiyorum diyosan daha çok zorlanirsn. Genelde renkli lensler daha kalın oluyo .Ve Gece uyumani tavsiye etmem .
Kbrmrt Fatossgnydn Yazdığınıza çok sevindim :) Acaba sol astigmat olan gözümün lensi astigmattan dolayı mı daha büyük. Bir de bu lensi gözüme takarken çok zorlanıyorum, gözüm kabul etmiyor. Bu lensin çok ince olmasından mı kaynaklanıyor acaba?
Kbrmrt Fatossgnydn Bi de bana önerebileceğiniz hem renkli hem numaralı(astigmat dahil) lens markası hangisi?
Fatossgnydn Kbrmrt ince olan lens aslında daha çabuk kabul görür .sert olanlar daha çok zorlar .Ya lenste bir sıkıntı var .ya da çapı gözüne uymadı cnm
Fatossgnydn Kbrmrt herkesin göz çapı farklı olduğu icn her markada da çaplar degisiyo canım .bende renkli numarali elegance elit kullanıyorum .gayet memnunum .
Kubracls Hamilelikte lens kullanımı sınırlı olmalı gözler çok çabuk bozulabilir ayrıca dediğiniz markayı 4 sene kadar oldu kullanıyorum hep miyop hem astigmat hastasıyım hiç bir problem yaşamadım bu arada kullandığınız lens suyu da çok önemli ben renudan hiç memnun kalmadım doğal gözyaşına uygun olan biotrue markasını kullanıyorum
Kbrmrt Kubracls Teşekkür ederim olmadı solisyonumu değiştireyim. Kullanan herkes bu lensten memnun :)
GulUmut Miyop fazla olursa normal dogum yasakmish diye biseyler duydunuz mu hic? Normal dogumda gozler daha cok bozuluyomush guc verirken
Kbrmrt GulUmut Öyle birşey duymadım ama bi arkadaşımın korneasında sıkıntı vardı. Yıllık kontrole gidiyor kendisi. Doktoru hiç risk almadan sezeryana almış.
Bushra21 Kbrmrt benim doktorum yazdı ben solotica dan aldım instagramdan bakabilirsiniz gayette memnunum banyodan banyoya çıkarıyorum