Kbrmrt 10 yıldır lens kullanıyorum canım son 8 yıl senin de kullandığın markayı kullanıyodum daha önce kullandığım marka aşırı göz kuruluğu yapmıştı sürekli suni göz yaşı kullanmak zorundaydım. Dr bu markayı hava geçiren ve uyunabilir olduğu için önermişti. Ben çok çok öecbur kalmadığım sürece asla uyumuyorum hem daha sağlıklı hem de daha uzun ömürlü oluyo. Solüsyon ne kullanıyosun oda çok önemli