Dark_swarm21 ummuhan3 evet bu ay gördüm ama benimki renksiz gölgeydi sadece seninki pembe gibi sanki çizgi
Minikmucizelere ummuhan3 var bence canım istersen yarinda erken gebelik testi al yap olduğu zaman onda hemen gosteriyo cizgiyi🙂
Dark_swarm21 ummuhan3 canım aynı testi ben tekrar yaptım şimdi aynı seninki gibi çıktı yine fotoğraf ekleyemiyorum
Dark_swarm21 Canan_bgrck ben hem erken gebelik testi yaptım hem normal test erken olan negatif normal olan silik çıktı ben kimyasal geçirdiğimdede aynıydı 😟
Canan_bgrck Dark_swarm21 erken gebelikte net çıkması lazım genelde yani çok mu silik yoksa görünür şekilde mi ?
Dark_swarm21 Canan_bgrck erken de hiç yok bembeyaz artımed yaptım önce silik çıktı kutudukça iyice koyulaştı
Dark_swarm21 ummuhan3 of yapamıyorum canım ya ama kurudukça çizgi iyice belli olmuş ondan önce erken testten yaptım negatif çıktı hangisi doğru kafam karıştı
Canan_bgrck Dark_swarm21 kaç dk sonra koyulaşti yıkayın gecmezse vardir belki gebelik en doğrusu kan vermek gününüz geçti mi
Arslannesi ummuhan3 evet genelde gecikmeden sonra yapılır kaset testler öncesi göstermiyor deniliyor ama kimisi adete 3 gün kala bile ogrenebiliyir bu testlerle