ummuhan3 Selam kızlar bozuk testten sonra yeniden yaptım fakat reglime daha 2 yada 3 gün var kamerada tam çıkmıyor ama hayali bir çizgi görüyorum ama emin değilim bakabilir misiniz tekrar 😌
Hzlhakko ummuhan3 ben gecikince yaptım bundan cok hafif daha belirginde kan testi verdim daha yeni gebelik idrar gectiği için öyle cıkmıstı kaset değilde eğer bütceniz varsa predictor kesin sonuc gösteriyor 100 lira su an
ummuhan3 heg33 resimde belli değil ama çok çok hayali var gibi gördüm gecikme olmadığı için mi çıkmıyor acaba
Arslannesi ummuhan3 evet genelde gecikmeden sonra yapılır kaset testler öncesi göstermiyor deniliyor ama kimisi adete 3 gün kala bile ogrenebiliyir bu testlerle
Dark_swarm21 ummuhan3 canım var gibi görünüyor inşallah yalancı pozitif değildir🤲 bende erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 3 gün var benimde 😟
Dark_swarm21 ummuhan3 canım aynı testi ben tekrar yaptım şimdi aynı seninki gibi çıktı yine fotoğraf ekleyemiyorum
Dark_swarm21 Canan_bgrck ben hem erken gebelik testi yaptım hem normal test erken olan negatif normal olan silik çıktı ben kimyasal geçirdiğimdede aynıydı 😟
ummuhan3 Dark_swarm21 cokkk hayali cizgi var canim bilmiyorum artık pek ümidim yoktu ama hayırlısı olsun 🤲 bekleyip göreceğiz inşallah seninde pozitif çıkar