denizarenmom 3 gün düşmemişti ateşim salgın var ortalıkta benden bebeğime geçti 9 aylık oda 3 gün yandı . İlaçsız atlattım ben oğluma da ne ilaçlar verdiler serumlar takıldı düşmedi çok direncli bir ateş . atletle yatsın , ılık duş alsın, eşime nurofen diye hap verdiler soğuk algınlığı için doktor yazsın tabi danışmadan almasın eşim öyle atlattı ateşi düşmüyordu . Ailecek çektik bizde cnm . Ağlayacak bişey yok sakin ol , geçecek ama işte 3_4 gün cektiriyo illet bişey . Ilık duştan hemen çıkmasın kalsın biraz . Eşim ben ve 9 aylık oğlumuz sadece atletle yattık ılık duş aldık başka türlü olmuyo ilaca direnen bir salgın bu maalesef.