kizlar merhaba sabahtan beri esimin atesini dusurmeye calisiyorum en dusuk 37.5i gorduk acile gittik antibiyotik yazdilar birde aferin biraz dusmustu dusta aldirdim simdi yarim saat icinde yine yukseldi az once 39.2yi bile gordum soguk bez koyuyorum anlinana vucuduna ama yok dusmuyor ne yapabilirim bende hamilelikten bilmiyorum cok stres oldum aglamamak icin kendimi zor tutuyorum varsa bir oneriniz lutfen yazin kusura bakmayin uzun oldu