denizarenmom bu anlattiklarin aslında bana şey gibi geldi ben bu koronanin ilk çıktığı zamanlar çok kötü hasta oldum sürekli atesleniyorum artık dudaklarım parmaklarim falan morarmış cildim bembeyaz olmuş eşim isteydi görümcem bakıyordu bana kız korkmuştu o halimden bı baktılar bademcik enfeksiyonu ve kanımda idrarımda iltihap çıktı kandaki CRP değeri 200 lere gelmiş üst sınır 5 halbuki kadın hemen serum vs yazdı 2 kutu antibiyotik verdi başka türlü geçmez çok kötü enfeksiyonun var dedi acaba eşin de mi öyle oldu ya. Ateşim de sürekli in çık in çık çok fena oluyordu eşim sabaha kadar uyumuyordu bana bakmaktan