Adygesss boş gebelik geçirdim 5 haftalıkken kese vardı özele gidiyordum kalp atışı için erken 1 hafta sonra gel demişti gittiğimde yok bu boş kese denildi vajinal ultrasonla da bakınca emin oldu haftaya gel kürtaj yapalım dedi. Benim 2. Gebeliğimdi şok olmuştum. Devlete gittim ordada boş gebelik gibi ama beklemeyi önerdi 9. Haftada kendiliğinden bozuldu kese akıntı gibi kanam olmaya başladı ertesi gün kürtaj yapıldım ama devlet hastanesinde olduğum için bu kadar bekledim özelde hemen kürtaj olabiliyorsun da.