Adygesss Mery60 amiiin herşeyin hayırlısı diyelim ALLAH en iyisini bilir verdiğindede vermediğindede mutlaka bir hayır vardır
Adygesss Fidangkts ALLAH en hayırlısı neyse onu nasip etsin hepimize dilerim güzel haberler alırsın🤲🏻
Merve2546 ozzlemk 4 + 6 da Altan muaneyle gördük bundan önce gelseydin altanda göremezdik dedi 6+1 de kalp atışını duyduk
ozlemg5516_ Bende 5 haftalıkken keseyi gördüm şuan 7+2 haftalığım dün kalp atışı için gittik bebeği gördük kalp atışı normalden az mış tam duyamadık alttan muane ile zor duyduk haftaya tekrar gitcez endişeliyim
feride61 ozlemg5516_ endişeye gerek yok benimde ay ı oldu kız bebekte oluyormuş kalbi daha geç canlanıyor erkeğe göre dediler 18. Haftatadayız gerçekten kızmış🥹
Biomuallime Bsrbrg benim 4 hafta vajinal muayenede gözükmüştü 6 haftada normal ultrason kalp atışı ve kese göründü
Eflinnisa papatya-0 şimdi acilden geldim 254 cıktı dış gebelik degil gibi dedi her doktor farklı diyor
feride61 ozzlemk 4+3 iken vajinal ultrasondan bebek ve keseyi gördük. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💞
feride61 Adygesss 12. Haftaya kadar akıntılarım leke gibi geldi bazı hamilelikte kanama ve lekelenmeler normal kabul ediliyor lütfen stres yapmayın 💞 bebeğinizin en büyük düşmanı stres ve kötü düşünceler pozitif düşünce pozitif gebelik❤️