alicej61 Eflinnisa benmde cumartesi 283 çıkmıştı salı kese göremedi bir saate tekrar randevum var ama lekelendiğim için ümidim yok
Banusametailesi Adygesss evet ama çok açık kahverengi bebek yerleşiyor ondan oluyor o zen içini ferah tut canım benim
Guler29 Kizlar yardim edermisiniz,2 ci hamileliyim 12 hafta-hamilelik olmadan once eroziyam vardi nasil olacak bu durum?bisey olur diye korkuyorum
Adygesss Pinkflowers0 anladım teşekkür ederim ALLAH herkese sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin bundada var bir hayır diyip 1 haftalık süreci tamamlayım bakalım neler olacak
Eflinnisa alicej61 dün BT HCG ye yine baklıdı 364 progesterona bakldı oda 24 bu değerlere göre normal gebelik dedi haftaya görebilirsek keseyi dış kebelik şüphemiz kalkar dedi
alicej61 Eflinnisa inşallah her şey normaldir benm dün kese göründü ama lekelenme devam progestan kullanıyorm
Zeyneparsln busratekcn Kanda bir sürü şeye bakıyorlar tiroid yükselmiş mi kanda enfeksiyon var mı b12 değerlerin diğer vitamin değerlerin falan. İdrarda da enfeksiyon bakıyorlar