feride61 Adygesss 12. Haftaya kadar akıntılarım leke gibi geldi bazı hamilelikte kanama ve lekelenmeler normal kabul ediliyor lütfen stres yapmayın 💞 bebeğinizin en büyük düşmanı stres ve kötü düşünceler pozitif düşünce pozitif gebelik❤️
Banusametailesi Adygesss bana da ilk öyle dedi 8. Haftada gittim hem bebegi hem kalp atışını duydum içini ferah tut
Adygesss Banusametailesi peki sizde leke olmuşmuydu çok azda olsa ara ara kahverengi leke oluyor benim zaten o kafamı karıştırıyor
hamilegunlugum Fidangkts bende bugün aynısını yaşadım 6+1 kese var bebek çok küçük dedi siz kalp atışlarını duyabildinizöi
Fidangkts hamilegunlugum yok canım bebek te yok psikolojim çok kötü ya 5 yıl sonra oldu olye bebek gelişimi de olmayınca korkuyorum
Banusametailesi Adygesss evet ama çok açık kahverengi bebek yerleşiyor ondan oluyor o zen içini ferah tut canım benim
Berivan01 ozzlemk bende gittim doktora 4,5 haftalık kese göründü yani bi kaç güne beta değerin yükselir o zaman belli olur
Adygesss Fidangkts ALLAH en hayırlısı neyse onu nasip etsin hepimize dilerim güzel haberler alırsın🤲🏻
Mery60 Adygesss bende 7. haftadayım kese var bebek yok haftaya tekrar gel dedi bebeği de kalp atışını da görürüm İnşaAllah bende benim gibi her bekleyen de 🤲🏻
Adygesss Mery60 amiiin herşeyin hayırlısı diyelim ALLAH en iyisini bilir verdiğindede vermediğindede mutlaka bir hayır vardır