5+5 bugün ilk muayenem vardı kese var ama boş görünüyor doktor boş gebelik demek için çok erken ama olabilir de şuan 2sininde tam ortasındasın olabilirde olmayabilir de dedi haftaya tekrar bakıcaz dedi yoksa kürtaj olmam gerekiyor:( böyle birşey yaşayan varmı acaba yorumlarınız çok kıymetli cevaplarsanız çok sevinirim