Kucuk_melegim açıkçası aynı şey bende olunca doktora sordum hatta tam 36 hafta muayenesiydi ve 34 den beri vardı. O da eğer koku kaşıntı yoksa bu haftalar için normal dedi. O gelen şey nişan değil diye düşünüyorum ama eğer içiniz rahat değilse doktora görünün en azından acile gidip söyleyebilirsiniz