Kucuk_melegim Rumeyysaaanur bence bebek büyüdükçe baskı yapıyor çünkü hic bir şikayetim yok ve bugün hic akıntım olmadi
Bonjouratous 34_34 Aa öncelikle geçmiş olsun Allahım hayırlı evlat etsin. Sağlıkla büyüsün. Gözünüz aydın bir an evvel kavuşursunuz inş. Neden yoğunbakıma aldılar