Cennetkokulum Bizimde 12.hafta da gittim 14.hafta da 15. Hafta da 16. Hafta da hepsinde doktor bacaklarını acmıyo dedi 17. Hafta da dayanamadım tekrar gittim bu sefer gösterdi bir prensesimiz olucakmıs :))
Septik34 15+6 %90 kız bebek dedi kemik yapısından tahmin ediyorum diyerek net olmasada iddalı konuştu tahmini doğum tarihimiz 18 nisan
Elya 12 haftamda gittim erkek dedi bu gun kontrolüm var 16+1 günlük olduk bakalim yinemi aynısını söyleyecek cok heyecanlıyım 🤗
Azrazerin Elya aynı ben ☺️ Bendede 12-13 haftalarda erkek dendi ben 16. Haftada emin olurum diye 1 hafta sonra gidicem 16 da yani ☺️ Allah gönlünüze göre versin ☺️
Elya Azrazerin teşekkür ederim canım ben gitdim geldim çok şükür her şeyimiz iyi masallah tekrar erkek söyledi dedim kesin mi evet dedi kesin erkek😂😘😍😍
Azrazerin Elya darısı başıma inşallah🙏🏻🙄budası beni çok korkutuyor değişiyor deyip duruyor herkes öncelik sağlık tabikide 2 kızım var insan iki meyveyide istiyor 🙏🏻
Elya Azrazerin insallah canım siz su an kaç haflatik oldunuz Azrazerin Azrazerin amin canım insallah allah senin de yüzünü güldürür ne zaman olcak peki 16 haftanız?❤
NaiLee Bizde 15+5 olduk ama göstermiyor bacaklarını büzüştürüp duruyor bizi daha da çok meraklandırıyor 🙈 inşallah Salı günü gösterir kontrolümüz var 😍
mervehamiatalay Bende 15+5im 12. Haftada %90 kiz demisti 13 de gel kesin bakalim dedi gittim ve kiz oldugunu soyledi 😊