Tubaagbut 17 haftalık hamileyim Doktor kız gibi dedi ama kesin değil dedi 2019 Nisan'da doğum yapacak anneler cinsiyetleriniz neler kız mı çoğunlukta erkek mi ??
BuseBasderici Tubaagbut kızım olacak rabbim nasip ederse. Doktorumun dediğine göre tahmini 8-11 nisan arası doğum olacak allahtan bir şey çıkmazsa. Şu an 16 haftalığız cinsiyetimizi 12.haftada öğrendik
Hnur Tubaagbut Nisan anneleri kız doğuracak galiba 😊 (17+4 )Doğumum Nisan 1, az önce kontrolüm vardı cinsiyet için kesin kız dedi ☺️
BusraTugay Tubaagbut valla benimkine de kordon değilse erkek demişti 13. Haftada 2 hafta sonra tekrar bakacak doktorum tam 16 haftalık olacak 16.haftada daha cok kesin oluyormus çok merak ediyorum bu 2 hafta nasıl geçecek 🤗🤗
Tugceblcn Benim kızım olucak nasipse 😊 ilk 12. İnci haftada %80 kız dedi 16. Haftamda gittiğimde kesin kız dedi 😍
Mavisanneeee 15 haftalığız bugün öğrendik bacaklarını açmış sıpam erkeğim ben geliyorum dedi bize açık açık 😂
Tubaagbut Mavisanneeee erkekler erken gösteriyo heralde 😁 ama geç öğrenip yine erkek olanlarda oluyo kafam çok karışık o yüzden , doktor kız gibi dedi ama ona da güvenmiyorum net bişey söylemeden :))
rodin123 Herkes erken gösterirken benim kızım kendini geç gösterdi 18 haftalıkken ögrendim utanıyordu yavrucum 🙈 Suan 24 +1 deyim subat sonunda gelecek insallah hanımefendi
Rabiaydrm rodin123 benimde Şubat'ta geliyor hayırlısıyla kızım ama cinsiyeti değişir mi dige çok düşünüyorum
Bilgeklc Tubaagbut 4 nisana geliyor doğumum 12 de erkeğe benzetti 16 da gittim %90erkek dedi suan 17 haftalık olduk hala erkek