BehiyeGrel Yarın bizde ilk kez tanışacağız inşallah bana yardımcı olur normal Doğum istiyorum çünkü 🤲
Cansuercan BehiyeGrel valla odasinda plates topu vardi instgrm hesabinda normal dogum fotolarida vardi demekki sezeryan icin zorlayanlardan degil 😀
BehiyeGrel Cansuercan sanırım öyle gerçekten de bende takip ediyorum tabi paylaşırım hayırlısıyla bi gidip geleyim deneyimlerimi ♥️
BehiyeGrel Cansuercan sanırım öyle gerçekten de bende takip ediyorum tabi paylaşırım hayırlısıyla bi gidip geleyim deneyimlerimi ♥️
anneeylul Cansuercan Evet Evet plates topunun uzerinde oturuyor kendisi:) Odasinin duvarlarinda bir suru bebek cocuk resmi var:)
PnRTurK53 Cansuercan haklısın tatlım ters günüydü herhalde seninde durumun acilmiş allah yaşatmasın umarım sıkıntısızdır gebeliğin 🙏
Cansuercan PnRTurK53 cok sukurr atlattik o kotu gunlerii ❤ 33 hafta oldukk bilee tabi ilk defa tecrubesizlikk vede etrafimda kim hamile kaldiysa bebeklerini kaybettiler cok zordu benim icin anlicagm
PnRTurK53 Cansuercan sağlıkla kavuş inşallah bebeğine canım benim zor olmazmı kimseyi allah evladıyla sınamasın 🙏
Gnss Cevremde ki çoğu kişi nurhan hanıma gitti ablam da öyle. Bende ona devam ediyorum az günümüz kaldı hayırlısı ile şuana kadar olumsuz bir tarafını görmedim. Bir sonra ki randevuyu muayene gittiğiniz de almanızda fayda var çünkü yoğun.
BehiyeGrel Selam hanımlar Nurhan hocaya gittim beğenmedim diyemem sorduğum tüm sorulara güzel cevaplar verdi yardımcı oldu gece de olsa geliyormuş ücret almıyormuş buna kilo takıntısı var biraz fazla kilo alanlara kızıyor ben faZla geldim kilo olarak halbuki çok kilolu değilim 🙈 telefon numarasını verdi acil durumlarda ulaşabilirsin dedi genel izlenimim güzel ama eşimle de bi kere gideceğiz bakalım şimdilik böyle kızlar 😍
Cansuercan BehiyeGrel hadi gozunaydin 😀 sevindim bari doktor cok onemli valla bulana kadar canm cikti 😀
BehiyeGrel Gnss birde eşinizle mi Doğuma girmek istiyorsunuz ? Buna izin veriyor mu bilmiyorum çünkü 😏