Novamom_ bademli_puding 21 sonu 22 başı gibi hissettim valla ilk gebeliğim bende zayıf hamile kaldım ama çok geç hissettim 24. Haftaya kadar normalmiş bu durum doktorum öyle söylemişti
Nidanurr bademli_puding o kadar küçük bebegi hissetmek imkansiz bence kendi kilosu ne ki tekmesini hissedeceksin kac kat derinin altindan ve kesenin içinden bilmiyorum yinede saygim var 😁
bademli_puding Nidanurr yaa bende tam senin gibi düşünüyorum kendi ne ki tekmesi ne olsun minicik o daha ya 😍
ArvenMom bademli_puding normal canım endişe etme her hamilelik aynı olmuyo benim ilk gebelik 18 haftada çok hafif hissetmiştim şimdi 20 giricez şükür daha net 🙈
Suheda_4406resul bademli_puding benim ilk gebeliğim ve 15. Haftadan beri net hissediyorum kişiden kişiye vücut yapısına göre değişiyormuş. Bu arada boyum 174 kilom 70 boyuma göre ortalama bir kilom var ne zayıfım ne kiloluyum
Suheda_4406resul bademli_puding neden acaba mutlaka başka bir sebebi vardır.ama 24. Haftaya kadar hissetmemeyi normal kabul ediyor doktorlar
bademli_puding Suheda_4406resul doktorum hissetmen için saha erken demişti zaten ama burda öyle şeyler okuyorum ki bende mi bi değişiklik var falan ne biliyim aklıma takıldı öyle
Suheda_4406resul bademli_puding karın kaslarin sıkıdır belki canım er yada geç çok geçmeden hissedersin sağlıklı olsunda gerisi önemli değil 🥰
bademli_puding Suheda_4406resul bir iki sene spor yapmıştım aslında ondan kaynaklı olabilir mi acaba 😅 aynen öyle önemli olan sağlıklı olmaları 🥰
Suheda_4406resul bademli_puding valla olabilir spor kasları güçlendirir😅karın kaslarin güçlüyse hissetmen biraz zaman alır. Sağlığı yerinde olsunda miniğinn🥰
bademli_puding Suheda_4406resul üst deri biraz yumuşak ama altta kaslarım sert 😂 çok şükür sağlığı yerinde doktorum endişelenecek bişey yok dedi