Ummu1234 bademli_puding hissedersin yakında en çok uzanıp dinlendiğim zaman hissediyorum bide artık yemek yedikten sonra😍
bademli_puding denizarenmom kız daha neler neler var bilsen 10. Haftada hissettim diyeni duydum burda 😂
bademli_puding Ummu1234 ay ne güzel 🥰 benimki birazda tembel iki çikolata yiyip gidiyorum hastaneye zar zor kolunu oynatıyo 😂
bademli_puding denizarenmom ahahaa 😂😂😂 geçende kocam karnımı dinlediğinde bebeğimin kalbinin sesini duyuyordu artık duymuyor acaba bi sorun mu var diyen vardı
Zln2152 denizarenmom gelde söyle işte 😂 birde kabullenmiyorlar hayır gaz değil ayırt edebiliyoruz diye sesimi etmiyorum bende 😂 40 gramdan nasıl bir hareket beklenir şaşkınlıkla izliyorum 🙈🥲
denizarenmom Zln2152 evet evet asla kabullenmeyen bir kitle var direk resmen hani ilan ediliyosun sen ne bilirsin diye😂
Zln2152 bademli_puding şu lanet enfeksiyon illet gibi bir şey zatenn üşütmemeye dikkat et daha da kötü ediyor diyorlar kaısk ağrısı falan yaptığı İÇİN doktora gidince de toz şase yazıyorlar ama sürekli kullanmakta iyi değil işte 😒
Zln2152 denizarenmom ah ne yazık ki öyle çok var 😂 biliyorlarsa niye soruyorlar o zaman değişik yani🫠
denizarenmom bademli_puding valla ben bazen oyle guclu hissediyorum hareketlerini esim hissetmiyor artik titreticek kadar sert olunca hissediyo benim esimde bozuk galiba ahahahahhaha