bademli_puding Suheda_4406resul üst deri biraz yumuşak ama altta kaslarım sert 😂 çok şükür sağlığı yerinde doktorum endişelenecek bişey yok dedi
Suheda_4406resul bademli_puding saglikliysa ne güzel işte maşallah🥰bir iki haftaya hissedersin merak etme
bademli_puding Suheda_4406resul inşallah 🥰 benim psikolojim bozuldu resmen benim eltim 16 haftalık bebeğini kaybetti kalbi durmuştu doğurmak zorunda kalmıştı ondan hemen sonra ben gebe kaldım çok etkilendim aklımdan çıkmıyor o yüzden böyleyim bi an önce hareketlerini hissediyimde iyi mi değil mi biliyim
Suheda_4406resul bademli_puding olumsuz şeyleri aklına getirme canım olacağı varsa herşey olur sen yinede hep pozitif ol ki bebeğinde mutlu olsun. İnşallah biran önce hissedersin çok takma kafana🥰
Rumeyysaaanur bademli_puding aşkım 36. Haftadayım ben de 36 hafta boyunca hareketlerini çok hissetmedim iki günde bir anca hissettim buraya bakıyorum başka bebişler at koşturuyor içeride 😅
bademli_puding Rumeyysaaanur oo benim kızımı görseydin karnımı gören korkardı karnım hareket ediyodu resmen 😂😂
bademli_puding Suheda_4406resul aynen öyle canım haklısın bugünde mecbur dr gittim herşey yolunda çok şükür ama gitme sebebim bebiş değildi hazır gitmişken bebişede baktı doktor herşey yolunda görünüyor
Hzlhakko bademli_puding doğum kilosu, doğum şekli vb her kişiye özel farklılar olduğu gibi hissetmekte kişinin yapısına özel ben 16 haftada hissettim ama kardeşim 20 de veya arkadaşım 18 de
bademli_puding Hzlhakko ben kızıma hamileyken kızım 4 aylıkken hareketlerini hissediyordum şuan da 4 aylık olunca acaba neden diye sorguladım ama bebeğim ultrasondada hareketsiz çok hareketli bi bebiş değil doktorum tembel bebek diyo 😂😂
Hzlhakko bademli_puding yaa doğunca cok zorluk çıkarmayacak valla ikincisi en önce sağlıklı olsun sonra da sakin olsun istiyorum allah biliyor çok çektim oğlumda 😀
bademli_puding Hzlhakko benim kızım karnımda çok hareketliydi ama doğdu maşallah melek gibi zorla uyandırıp mama verirdim bence bu tam tersi olacak 😂😂
Hzlhakko bademli_puding bende çok merak ediyorum cinsiyetini hareketlerini oğlum deli gibi hareket ederdi yanımda oturan karnımı ittirişini izlerdi o derece çıktı hala aynı ayak bacak kol havalarda 2 dk sabit duramıyor 😀😀