Meri11 tuhaf olan bu doktor alttan da baktı 😂🤷🏻♀️ ama alttan ultrason ile değil spekulum ile baktı serklajli olduğum için dikislerime baktı direk açılma yok dedi sanırım dikislerde açılma yok dedi bilmiyorum. Böyle ertelenmeseydi gerçekten önlenebilirdi ama takdiri ilahi diyorum fazla sorgulamak istemiyorum isyana girer diye. Ama o doktor farketseydi hastaneye yatirsaydi 2-3 gün daha erken müdahale olacaktı ve sancılarım durdurulabilir di çünkü ozeldeki doktorum öyle dedi orada müdahale olsaydı önüne geçilebilirdi dedi çünkü özele gectigim zaman geç kalmıştık artık bebek sancı durdurucu serumlara falan tepki vermedi doğmak için zorladı rahimim yırtılmaya başladığı için acilen sezaryene alındım