myangelson canım bildiğim kadarı ile senin dediğin şey ilk haftalar iÇin geçerli. Ben 22 haftalığım karından her şey gözüküyor ben detaylıya gireceğim hatta cumartesi. Ha kanamanın neden olduğu şuan benim durumundayken tabi karından gözükmez alttan bakması lazımdı ama kanama varken cihaz sokmasına güvenemedim korktum doktor var doktor var. Yani umarım anlatabilmişimdir. Zehirlenmesi yokken zehirlenmen var diyip bir hafta yoğurt yediren, doğumu burda yapsın başka şehre gitmesin diye kolunu sokan. Vs o an cihazı içimde düşünemedim kanama varken. Kendi doktorum olsa asla düşünmezdim.