Meri11 1-2 kez olan bir şeydi sürekli bir kanama halinde değildi kşam ilişkiden sonra lavaboya girdiğimde sildiğimde damla şeklinde geldi enfeksiyonum da vardı zaten dikkat etmesem anlaşılmazdı bile yani çok fazla gelmediği için tedirgin olmadım aslında zaten bir gün sonra randevum vardı doktora söylerim dedim şeker yüklemesi sırasında idrar kan tahlilleri veriyoruz idrar verirken tekrar sildiğimde tekrar geldi doktora söyledim enfeksiyonunla alakalı olabilir öğleden sonra şeker yüklemesi testiyle birlikte bakalım dedi ultrasondan baktı bir şey görmedi kanamalarda genelde vajinal muayene yapıyorlar çünkü karından gözükmeyebiliyor artık lttan muayene ettiğinde de çok sıkıntılı bir durum rahim ağzında açılma var dedi ve ilçeye gittim oradan da tam teşekküllü İzmir’de bir hastaneye yönlendirdiler benim de çok zorlu geçti süreç