Babykalamar Beriiil evet beninde ilk gebeligim gecen hafta hissettim iki kere korktum kriz gecirirken titrer ya insan o sekilde titreme oldu karnimin icinde arastirinca hep kordonu salliyor yazmislar
Beriiil Babykalamar bende yeni 3 çocuk annesi olan halama sordum aaa dedi bu ne gariplik ben hic yasamadim falan dedi ister istemez urktum
AyFa1608 Beriiil sorarsan bize de yazsana canım ya benim kontrole daha var merak ediyorum bende.. eşime diyorum heralde kızım üşüyor içerde titriyor🤣🤣
Hulyasezer Beriiil bendr ilk gebelıgımde hiç anne karnında bebeğim hıçkırmazdı bu 2.cı gebelıgım ve bebegım karnımda hıçkırıyo
Beriiil AyFa1608 az önce doktordan geldim canm normalmiş bebek büyüdükçe bu tür durumlar olabilirmiş ama kordondan oynama falan bahsetmedi
berencisil_ Beriiil bende de var bi kaç haftadır canım 38 haftalığız bu aralar daha şiddetli hqtta internetten baktığım kadarıyla ciğerleri geliştiği içinmiş sanırım dış dünyaya hazırlık
Beriiil AyFa1608 rica ederim canm ne demek yani dedim sanki içerde çırpınıyor güldü saçmalama dedi gayet iyi o hareket ediyor sen oyle hisediyorsun dedi korktum dedim yok korkulucak birseu değil falan dedi 🤦🏻♀️😂😂😂