Beriiil AyFa1608 benim eşimde hep elini karnıma koyunca buz gibi bu ne bebek donuyor içerde falan titreme olayını da anlatınca tmam işte üşüyor titriyo içerde demeki diyip duruyordu😂😂😂 eşlerin düşüncesi bile tuhaf😂
Bluesky-mom Beriiil içerde yaramazlık yapıp kordonunu çekince de titreşim oluyormuş öyle duymuştum. Bir kaç sefer bende de oldu 😊
Beriiil Bluesky-mom çok saol canm doktora sordum korkulucak birsey degil dedi ama bebek bildiğin sanki içerde çırpınıyordu okadar korkutu ki dayanamdim buraya yazdm 🤭
Avukathanimm Beriiil bende de iki defa oldu. Ne oluyor diye şaşırıp kalmıştım. Sonra dedim geriniyor heralde :)
Beriiil Avukathanimm doktor normaldir dedi ben dedim sanki çırpınıyor güldü saçmalama dedi gayet normal falan diye baska da birsey demedi🙄