Beriiil
Anne karnında bebeğin titrer gibi hareket etmesinin ana nedeni, karın içinde hareket eden bağırsak gazıdır. Hamileliğin kendisi zaten gaz oluşumunda artışa neden olabiliyor. Ayrıca hamileyken mide şişkinliği ve hazımsızlık nedeniyle, mide ekşimesi ve karın ağrısı da yaşayanır.Anne karnında bebeğin titrer gibi hareket etmesinin, anne ve bebek için herhangi bir zararı yoktur. Ancak rahatsızlık hissediyorsanız önlemek için yavaş yemeye çalışın, daha iyi çiğneyin ve sindirimi zor gıdalardan kaçının. Ve tabiki en doğrusu her zaman doktora danismsktir 🥰