@denizarenmom iyi de bu yine de iş bırakmak için haklı bir neden değil ki. Bu süreçleri özel ve devlet sektöründe yaşamayan var mı sizce? Biz doktorlara tüm sağlık personellerine her zaman mecburuz. SAĞLIK sonuçta. Biz olmasak bebeklerimiz… Ülkede yasama yürütme yargı kavramları bu yüzden bu denli kullanılsın çok isteniyor zaten. Sağlık çalışanı olsun olmasın, çalışan bile olsun olmasın kimse hakkını alamıyor ki. Ama kalkıp biz sorumluluklarımızı bırakmıyoruz. Her sıkışıklıkta iş bırakılmaz. Grevler sürekli olarak yapılmaz. Bu sene kaçıncı grev bu ? Bazı şeylere yorum yaparken her açıdan bakmaya çalışsak, empati kursak her şey o kadar kolay çözülür ki aslında. Ama hiç kimsenin, hic bir seye artik tahammulu kalmadi