Grevi mırevi boşverdim de keşke herkes işini hakkıyla yapsa. Kendim de sağlıkçıyım. Ama devlet hastanesinde bi çok çalışan nasılsa sırtım devlette bişey olmaz diyip doğru düzgün işini bile yapmıyor. Doktora sonuç göstermeye insan korkuyor. Acile gitmeye insan korkuyor acil değil bu diyecek diye. Sırf insan yerine konulmadığımız için bu platform da bile bi çok kişi özel hastanede binlerce para veriyor. Devlette aynı işlemler ücretsiz sağlık hakkımız var. Ama (genel olarak konuşuyorum arada çok nadir de olsa istisnalar var) hep bi tersleme, hep bi insan yerine koyulmama olduğu için bi çok kişi devlete gitmiyor. Geçen gün ilk defa bi devlet hastanesine gittim. Boooom booooş. Özelde ki doktoruma randevulu olmama rağmen en az 30 dk geç giriyorum. Çünkü özel de doktor ilgilenmezse hastası olmaz. Hastası olmazsa hastanede çalışamaz. Çalışamazsa para kazanamaz.. Yıllarca okunuyor evet ama keşke zoruna giden, yüzü beş karış, insanları tersleyecek olanlar bu mesleğe yeltenmese. işini hakkıyla yapmayan, emek vermeden fazla para alan herkes bi gün bi ekmeğe muhtaç olsun. Başka da diyecek hiç bişeyim yok.