baby3_ arkadaşım ölseler dahi yukarıda kadının biri yazmış “öldürülmeyen meslek mi var” ne biçim cahilce bir zihniyettir bu. Tamam o zaman temizlik işçisi de öldürülüyor öğretmen de öldürülüyor asker de öldürülüyor elhamdülillah diyip her gün evimizden çıkarken öldürülmemek için dua edip çıkalım. Bu zihniyetteki insanlardan tiksiniyorum gerçekten. Bunu diyenlerin kadın cinayetlerine “ o saatte orada ne işi varmış” diyenlerden ne farkı var? Şiddet ve katliamı normallestiren herkesten tiksiniyorum. Bu ülkede en alt kademede en vasıfsız bir iste çalışan bi emekçiden tutun da en üst kademede görev yapan birine kadar herkes hak ettiğini alması gerekiyor. Herkese saygı duyulması gerekiyor..insanların anlamak istemedikleri nokta bu, ama öğrenecekler. Bunlar devletin diğer dairelerine gittiğinde köpek gibi muamele görüp işim bugün hallolmaz korkusu ile üstüne kuzu gibi suspus olan kesim arkadaşım.. güçleri hastanelerdeki sağlık çalışanlarına, hekimlere yetiyor. Bir de “insan sağlığı bu caniimmm” diye ajitasyon yapıyorlar. Onlarınki sagliksa, cansa saglik calisanlarininki ne? Herkes kendini korumak, acaba öldürürler mi şiddet görür müyüm korkusu ile işe gitmek istememek, daha saygın şekilde mesleğini yapmak isteyebilir bu en doğal hak. Cahil insana bunu anlatamıyorsun. Tutup bir de askeri polisi kıyaslıyorlar. Herkes kendi meslek dalından sorumlu. Saglik çalışanları grevini yapıyor tepkisini ortaya koyuyor bu kadar basit. İşi öğretmene polise berbere getirmenin hiçbir mantığı yok.