bademli_puding Zehra19_ ben normal ilaçları bile yiyemediğim için bana öyle geliyo 😂 ben küçücük hapı yutarken bile 3 bardak su içiyorum 🤦🏼♀️
Gamzebaby Lutfiye20 decavit ve kan ilacı kullanıyorum devit3 damla da kullaniyodum bugün doktor kontrolüm vardı doktorum onu bırak artık dedi
Gozde_nzl Lutfiye20 ben osende 2 m kullanıyorum hem kansızlık hemde folik asit devit3 bende bulantı kusma yaptı bıraktım
3babyannesy Lutfiye20 31 haftadyim bende, ViFolik - Demir Kan Hapı - D Vitamin damla -Magnezyum . Doğuma kadar bunlara devam diyor doktorum 20hafta itibari ile başladım magnezyumada
Umrnkara Renegesis omega3, magnezyum hapı, d3damla ve kan hapı kullanıyorum hepsini doğuma kadar kullanacakmışım. 25 haftalık hamileyim. Magnezyuma yeni başladım kramplarım oldugu için vermişti doktorum
isc MelisBerdo ya ben de efa mom kullanıyorum 5.haftamdan beri su an 26 dayım.İçersinde 400 mg folik asit var.Belirli bir süreden sonra folik asit otizmde yol açıyor yazıları denk geldi bugün çok korktum,sizin takviyenizin içinde var mı folik asit
MelisBerdo isc evet bende de var ancak 400 mg folik asit bebek için zararlı değil. 500mg olduğunda zararlı oluyor diye araştırmıştım
BenMia bademli_puding vucuttaki emilimini sadece ekmege damlatıldığında oluo demişti dr… direk agzına damlatsan bile olmuyormuş
Betulkaraa34 Srep benim troid yuksek cikti iki kere kan tahlili yapti farkli hastanelerde birinde 3 digerinde 4.06 cikti mecburen ilac kullaniyorum
Buseceyb Gamzerstoglu Canım ben de elenatal 2 yi kullanıyorum iyi bir etki olarak neleri gözlemledin bana tokluk yapıyor gibi geldi
Gamzerstoglu Buseceyb tokluk hissini bilmiyorum ama benim kan değerlerime inanılmaz etki etti kan değerlerim çok yükseldi
Gozdeee7 Buseceyb ilk 3 ay anne çok besin alamadığı mideye de bulantı yaptığı için Alman gereken vitaminleri sana sağlıyor onun için tokluk oluşturuyor bende de öyle olmuştu
Mutlumumutlu Sererva hangi saat aralığında içiyorsun. Ben elenatali gün ortasında aç içmeye çalışıyorum kanı da gece uyumadan kullanıyorum. Bidee kaçıncı haftadasınız, bana doğuma kadar devam denildi.