Gamzerstoglu Lutfiye20 bana elanatal 2 verdi doktorum inanılmaz iyi bir etkisi oldu bana. Hamilelikten sonra da kullanmak istiyorum sorup takviye gıda gibi
Buseceyb Gamzerstoglu Canım ben de elenatal 2 yi kullanıyorum iyi bir etki olarak neleri gözlemledin bana tokluk yapıyor gibi geldi
Mutlumumutlu Gamzerstoglu bununla birlikte kan ilacı da kullanıyor musunuz? Bide kaç haftalık oldunuz?
svm9 Bende ferrum ve decavit kullanıyorum Yalnız decavit çok ağır geliyor mideme aynısını yaşayan varmı acaba
Bibisko Lutfiye20 Gynoferon Demir ilacını ve Folafect vitamini doğuma kadar kullanmamı söyledi doktorum
Nurhan0634 Bana da damla ve Demir vitamin ilaçları verdi tutarken zorlanıyorum midem bulanıyor baza düzensiz alıyorum zorla
gzl_2320 Lutfiye20 coledan d3, ferrum, regenesis max, efermag magnezyum (suda çözünen), newcal kalsiyum ( suda çözünen) bunları kullanıyorum 21. Haftamdayım
Gulsengulsen Lutfiye20 omega 3 d vit demir hamilelik bitene kadar kullan dedi genelde hep öyle pluyor hamilelik bitene kadar kullanıyoruz bir de ek olarak magnezyum çinko verdi
Hamisform bademli_puding bende decavit, coledan, magnorm, gynoferon, zinco hapları ve b12 iğnesi vuruluyorum. Hamilelikte et yemek gerekiyor bende normalde yerken bu zamanda yiyemiyorum🙁
bademli_puding Hamisform kız çokmuş sana verilenler ben et yiyorum da işte tavuk eti asla yiyemiyorum normal zamanda yerdim bende tavuğu ama tiksindim hamileliğimde 🤦🏼♀️
Esma1993 bademli_puding colledan marka d3 vitamini kullaniyorum 10 damla ekmege dokup ye demisti doktorum hic rahatsiz etmiyo
bademli_puding Esma1993 benimki Forte-D 4 damla dedi doktorum ekmeğe damlat ekmeğide zeytin yağına bandır ye demişti ama yiyemiyorum öyle ya
Hamisform gzl_2320 mide bulantılarım çok olduğundan ete tiksinmeye başladım. Köfte ile arada destek:) o da midem kabul ederse
Mommm03 Lutfiye20 doğum bitine kadar kullanıyorsun . ben decavit devit3 bide demir ilacı kullanıyordum decaviti bıraktım omega3 başladım balik yemediğim için doktor omega3 verdi
Zehra19_ bademli_puding bende kullanıyorum damla yı ama bana çok kötü yağ gibi gelmiyor hatta çay kaşığına damlatip öylece içiyorum
bademli_puding Zehra19_ ben normal ilaçları bile yiyemediğim için bana öyle geliyo 😂 ben küçücük hapı yutarken bile 3 bardak su içiyorum 🤦🏼♀️
Shedaay Lutfiye20 bende 31 haftalık oldum ilk 3 ay folik asit sonrasında onu bıraktım d vitamin + balık yağı ve kan ilacı kullanıyorum bu ara kramplar başladı magnezyumda kullanıyorum
MelisBerdo Haftaya kadar folik asit kullandım. Sonra ocean mummy e geçtim. 40 ın çıkana kadar kullanacaksın dedi
isc MelisBerdo ya ben de efa mom kullanıyorum 5.haftamdan beri su an 26 dayım.İçersinde 400 mg folik asit var.Belirli bir süreden sonra folik asit otizmde yol açıyor yazıları denk geldi bugün çok korktum,sizin takviyenizin içinde var mı folik asit
Ebru1995 semakklk banada verdi doktorum vitamin demir ve balık yağı. Hangi balık yağını kullanıyorsunuz acaba?
semakklk Ebru1995 balık yagi dedigim hap olarak şefaf oval birsey halen kullanıyorum doguma kadar kullanmami söyledi doktorum
Hamisform bademli_puding bütün eksiklikler hamilelikte sıraya girdi:)) dahiliyeci gördü haftada 4 gün et ye diyor. Mide bulantılarım çok olduğundan vücutta vitamin kalmıyordu ilaçlarla takviye mecbur.