elifinbeybisi bademli_puding bildigim kadariyla yogurta da damlatarak kullanabilirsin devit3u hamilelikte defil ama daha oncesinde d vitaminim cok dusuk cikmisti doktorum oyle yonlendirmisti
Esma1993 bademli_puding colledan marka d3 vitamini kullaniyorum 10 damla ekmege dokup ye demisti doktorum hic rahatsiz etmiyo
starrysky bademli_puding benimde midemi bulandırıyordı söyledim hap şeklinde verdi aşırı rahat ettim boşu boşuna çekmeyin doktorunuza iletin mutlaka
Gozdeee7 Lutfiye20 Elanatal2 bıraktım decavite geçiş yaptım sabah aç trioit içiyorum kahvaltıda d3 sonra decavit yatarken de Demir içiyorum 🥹 Maleseff düzenli ilaç kullanmayı beceremiyorum Demir ve d düşük bende de D3 vitaminini K2 ile birlikte olanını alacağım daha faydalı olduğu söyleniyor
serpil1baby bademli_puding o kadarını bilmiyorum canım ama şimdi benim ağzımda da tat bırakıyor hemen peynir domates ne bulursam üstüne tıkıyorum 😄 zorla yiyorum sende öyle dene muhakkak yemeye çalış d vitamin önemli bizim için🤰
bademli_puding serpil1baby haklısın gerçekten önemli zorla almaya çalışıcam artık mecbur teşekkür ederim ☺️
_Yeni_anne_ Gmz-gmz doktorum bana da imom verdi ama 2kutudan sonra biraktirdi sizin doktorunuz doguma kadar kullandiracak mi
Gmz-gmz _Yeni_anne_ ben 3 ayda başladım 33 haftadayım hala kullanıyorum bitene kadar kullanacağım sanırım
defneveannesii_ Ben vifolic kullanıyorum içinde omega-3, folik asit, demir, d ve c vitamini, b12 ve çinko mevcut🙏 Baya güzel bir vitamin enerji veriyor hem gün içinde. Doktorum gebeliğin son haftalarına kadar kullanalım dedi bakalım☺️ Henüz 6+5teyiz🤰
Mire defneveannesii_ bende onu önceki hamileliğimde kullanmıştım şimdi follact efect prntl kullanıyorum 2 aydır
Tsenturkaslan bademli_puding suyun ıcıne at yada küçük bir ekmek parcasıyla kullan. Herhangi bır tadı yok aslında neden rahatsız ettı acaba. Ozellıkle son zmanlarda d vıtamını onemlı. Bence kullanmalısın
Ebrucum Ocean mumy omega, magosit magnezyum, decavit multivitamin ve gynoferon kan ilacı kullanıyorum 34+6 haftadayım 🌸
semakklk Lutfiye20 bana doguma kadar balik yagi vitamin verdi doguma kadar kullanmami soyledi ve bebegin zihni gelisimi icin çok yararliymiş
Ebru1995 semakklk banada verdi doktorum vitamin demir ve balık yağı. Hangi balık yağını kullanıyorsunuz acaba?
zeynepaylaipek Lutfiye20 özel kendim aldığım bir ilaç var vinalac adı onu kullandım 22.haftadan itibaren. Son zamanlarda pek dikkatli içmiyorum ama 36 haftalık oldum. Sanırım bu son kutu daha almam. Çok ilaç var içtiğim ve bıktım ilaç içmekten
ZeynepAzra_ Lutfiye20 34 haftalığım vitamin olarak magnezyum kalsiyum ve regenesis max kullanıyorum doğuma kadar devam dedi hepsi için bugün kontrolümde
Rakibeozturk bademli_puding Evet suyla vs karıştırılınca yağı ağzında kalmış gibi oluyor eczacı da doktorum da meyve suyuyla karıştırıp iç dediler canım