Lutfiye20 31 haftalık hamileyim vitamin ilaçlarını ne zamana kadar kullandınız doktorum bişey demedi hala. Neler kullanıyorsunuz vitamin olarak?
Mysmrt Lutfiye20 ferrum decavit coledan kullanıyorum doktorum doğurana kadar bunları kullanacaksın dedi bana
bademli_puding Lutfiye20 ben decavit devit3 damla kan ilacı kullanıyorum doğuma kadar kullanacaksın dedi doktorum ama ben d vitaminini içemiyorum damla midemi bulandırıyor
serpil1baby Lutfiye20 decavit devit3 damla ferrum haussman kan şurubu ve magnorm kullanıyorum d3 damla decavit ve kan şurubunu doğuma kadar kullanacaksın demişti.
Betulkaraa34 Bana hamileligin bitene kadar dedi sonuna kadar devam. Decavit kan ilaci troid ilaci balik yagi d3 vitamini kullaniyorum
serpil1baby bademli_puding bende içemiyordum o damlayı doktor ekmeğe damlat dedi öyle rahat ettim hemen arkasindanda zeytin peynir atiyorum agzima gidiyor dene bence damla çok önemli hamilelikte canım.
elifinbeybisi bademli_puding bildigim kadariyla yogurta da damlatarak kullanabilirsin devit3u hamilelikte defil ama daha oncesinde d vitaminim cok dusuk cikmisti doktorum oyle yonlendirmisti
Tsenturkaslan bademli_puding suyun ıcıne at yada küçük bir ekmek parcasıyla kullan. Herhangi bır tadı yok aslında neden rahatsız ettı acaba. Ozellıkle son zmanlarda d vıtamını onemlı. Bence kullanmalısın
bademli_puding serpil1baby banada ekmeğe damlat dedi de ağzımda yağ yemişim gibi bi tat kalıyo ya o çok kötü acaba yemeğe galan katılıp alınabiliyo mu
Meliateach Lutfiye20 innate folik asit multivitamın, oesterica kalsiyum magnezyum, ferro synol demir ilacı
serpil1baby bademli_puding o kadarını bilmiyorum canım ama şimdi benim ağzımda da tat bırakıyor hemen peynir domates ne bulursam üstüne tıkıyorum 😄 zorla yiyorum sende öyle dene muhakkak yemeye çalış d vitamin önemli bizim için🤰
Zehra19_ bademli_puding bende kullanıyorum damla yı ama bana çok kötü yağ gibi gelmiyor hatta çay kaşığına damlatip öylece içiyorum
BenMia bademli_puding vucuttaki emilimini sadece ekmege damlatıldığında oluo demişti dr… direk agzına damlatsan bile olmuyormuş
newmom07 bademli_puding bende kullanıyorum dişlerimi fırçalar fırçalamaz dilime damlatıp yutuyorum. Macun tadından pek anlaşılmıyor aklında bulunsun :)
Mutlumumutlu Elenatal 2 kullanıyorum, bide ferrum demir ilacı. İkisini de doğuma kadar kullanacakmışım. Elenatal 2 nin içinde bir sürü vitamin var.
_Yeni_anne_ Gmz-gmz doktorum bana da imom verdi ama 2kutudan sonra biraktirdi sizin doktorunuz doguma kadar kullandiracak mi
Tgcccc Bana doktor decavit yazmıştı dünde başka doktor d3 yazmış başka bi marka ama bunları ne kadar kullancağımı söylemedi bilmiyorum
May05 minnakbebem küçük şişede olandan dimi sizinki de nasıl içiyorsunuz ilacı sabah mı gece mi aç tok ? bir de tadı nasıl acaba bana da yeni verdi doktorum
Mucizemiz15 Decavit gynoferon magvital doktorum doğuma kadar ayrıyetten doğumdan sonra 2 ay daha kullanmam gerektiğini söyledi