Hamisbirbenn1 Kucuk_melegim keşke benimde bitse şu mide yanmasından uyuyamıyorum 20. Haftamdan beri çekiyorum 31 hafta olucaz inşallah geçer 🥺
EsiLaMirac_0mom Sedamete Allah yardımcımız olsun sabahı sabah ettim ya karnım aç mide yanmasından yemek yemeye korkuyorum resmen
Sedamete EsiLaMirac_0mom amin amin canım ama şu bir kaç gündür beni çıldırttı bu mide yanması perşembe günü doktoruma daha etkili ne var diye sorcam vallahi çok fena hayattan soğutuyor
berceste5155 Kucuk_melegim mide yanmasının saçla alakası yok sindirim sistemi yavaşladığı için yanma oluyor benim hiç mide yanmam olmadı kızım sırma saçlı doğdu kuzenimin sürekli bulantı ve mide yanması vardı kel doğdu oğlu
EsiLaMirac_0mom Sedamete bende doktorumu aradım bir ilaç ismi verin diye valla pantpas diye bir ilaç verdi onu aldım bugün biraz daha rahatım çok şükür
EsiLaMirac_0mom Sedamete baharatlı yememeye çalışın dün köfte yemiştim kimyonu ağırdı biraz ondan çok kötü oldum sanırım 🥴
Sedamete EsiLaMirac_0mom baharatlı çok yemiyorum zaten ama tabii salçalı yemiştiştim ondan da olabilir
mommytobe_ Kucuk_melegim 35+4 um resmen mide yanmalarim pik yapti nasil bitti sizinki yaaa cok iyi🥲🥲 ve 24. Haftamdan beri cekiyorum bu illeti. Hamileligim bittiginde en sevindigim sey bu yanmalarin gitmesi olacak😬😬
siyahinci3 Kucuk_melegim 35+4 mide yanmasi devam ettigi gibi bulantilar da basladi ne yesem midem bulaniyor canjm hic bir sey istemiyor
siyahinci3 Kucuk_melegim bende de var ya tansiyon dusuklugu oluyormus iki kizimda boyle bir sey yasamadim sanki başa döndüm kokular yine midemi bulandiriyo bebek büyüdükçe mideye baski yapıyor heralde
Rosense Benim erken başlamıştı 36+6′dayım hala bitmedi. Kefir bir saat de olsa idare ediyor, Rennie kullanıyorum bir de o da geçirmese de idare ediyorum.